I natt är jag din, och i natt är du hennes

Nu sitter jag hos min Miranda, det är mys.  Vi har precis kommit unerfund med att vi bytlånat varandras "pojkar" , tja det låter lustigt men så här var det..

Vi var på fest hos en kompis , så man kan säga att jag var där med min umgängeskrets och hon med sin, och då har alla typ en kopia av sig själv i den andra umgäneskretsen , jag och Miranda är varandra, och sen så finns det ju våra "pojkar" då..  Och "min" pojke är en väldigt bra vän till henne, medans "hennes" pojke är en väldigt bra vän till mig, och självklart så är dom precis likadan , förutom utseendet ( jo dom är väldigt lika bara att hennes pojke, min vän  och min pojke, hennes vän är olika långa och tja det är det ) och lite små saker, vilket är knäppt !
Vi hade det jätte trevligt hela kvällen, vi dansade vi skojade och allt som händer  på fest.
På morgonen smsade Miranda mig och berättade vilken gosig pojke hon sovit brevid i natt, efter det berättade jag om mitt mysiga sällskap.. Vem vet , det kanske blir en uppföljare på detta lilla upptåg ?!

ja och nu sitter vi här och retas och skvallar på det vis riktiga flickor gör om vårat lilla bytlån villket jag finne roande !
Desutom har både två en kärleks saga som utspelar sig i sthlm.

Jag gillar den här bruden ! <3


Kommentarer
Postat av: miranda

<3

2008-09-08 @ 22:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0