Home sweet home <3



Fan vad skönt det ska bli, Dock vet jag inte när jag är hemma imorgon, men det blir nog rättså bra endå .
Jag tog med mina kusiner och min syster ner till "byn" och köpte mjuk glass förut, och det var väl dagens höjdpunkt haha , nej men det var väldigt trevligt att ta en liten promenad.
Nu har jag suttit och spelat super mario tre med min mor ett bra tag på nitendo, så både hon och jag har lessnat på det xD, men det är grymt roligt typ första världen...


Imorgon ska jag träffa miranda förhoppningsvis jocke ylva och jekka <3 Det kommer vara den längsta resan ever hem imorgon, men lätt värt.


It's been a long year
Since you've been gone
I've been alone here
I've grown old
I fall to pieces, I'm falling
Fell to pieces and I'm still falling

All the years I've tried
With more to go
Will the memories die
I'm waiting
Will I find you
Can I find you
We're falling down
I'm falling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0