söndag

- Och nu så var helgen slut, igen.

inte alls trevligt. men helgen har dock varit chill!
I fredags så var jag hos dani med filip bocke jonte och några som jag inte riktigt uppfattde namnen på!
vi drack bärs och hade det bra!
Sen på fredagen var jag hos lawne en stund! det var något utav det bästaste jag gjort på ett tag.
så fick jag träffa älskade simba, som verkligen tar bort tårarna! Det var as gött iaf, så käkade vi varmamackor och kollade på narnia på tv´n typ (: det var KOMPIS!!
Efter jag varit där så åkte jag till filip, också kompis, som bara den <3
sov där tills idag, så kollade vi klart på saw 4 idag!
måste även nämna att jag varit hos miranda idag, vi åt mat och spelade gitarr,
Nu så er jag hemma igen!  och nu så ska jag diska,, whiii

åh, jag har klippt mig också, men det syns knappt! höhö
ser verkligen fram emot att sluta skolan !!!!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0