tisdag ?

Lika kallt och grått ute idag som det var igår,i förrgår och dagen innan förrgår!

ledig på torsdag, det är ganska skönt, men segt på samma gång att vara ledig på en torsdag, hade ju hellre varit ledig på fredagen! men men jag går bara förmiddagen på fredag. Sen på fredagen så ska jag kolla på Filip när han spelar på något cafe i frölunda, det ser jag fram emot (: det är en akustisks spelning, hoppas det blir grymt som fa-an!  

min tidsuppfattning suger lika mycket som min hjärnkapacitet just nu, känner mig som en lobotimerad myra eller vad nu det heter. iaf ni fattar grejen! Men på samma gång så finns det någon som väger upp allt det dåliga just nu, det är jätte kompis! jag gillart ! 

Idag så såg vi en as grym slagverks grej på pusteviks teatern!
jätte baaallt. se den. tyvärr kommer jag inte håg vad den hette.. 


anyway, nu ska jag bada! med massa olja så jag blir mjuk och gosig.. ehhh .





xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0