TREVLIGT

Nu är det  lite mer än två veckor kvar utav skolan, det är as gött!
 
Men det är as seg att det är regnigt ute och ingen sol.. dessutom är skolan bajs! vi har en inlämning på onsdag som jag bangar så jevla hårt! Fy fan.. Man ska skriva ett tal på engelska om en engelskspråkig person som man tycker har haft inflytande på en stor grupp människor och som borde få lite mer uppmärksamhet, typ som.. 

precis det är det som är grejen! jag kommer inte på någon som jag kan skriva om. Andy warhol är ball, han hängde med dylan och var gay/asexuell ect ect. Men jag vet inte tillräckligt mycket om honom. Manson är cool också! jevlor nu fick jag en ide!

jag kan skriva om seriemördaren manson !! * läskigtljudsomanvändsiskräckfilmer,typsomTHANTAN*
(kom och tänka på det pga att jag hade tänkt skriva om Marilyn Manson ett tag)
så skulle jag kunna skriva att jag typ beundrar manson ect ect så skulle hon bli rädd för mig och ge mig MVG !!
eller inte. men det var en grym idé endå!
Nej usch, om någon har något bra förslag på vem jag ska skriva om så langa gärna dom förslagen till mig!

nu så ska jag spela gitarr och vara bitter  INTE KOMPIS

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0