Måndag

Nu var det måndag igen!

Ifredags var jag och såg när filip spelade med rocketpeople, jätte bra spelning för att vara akustisk verkligen!
Ser väldigt mycket framemot spelningen på lördag!
under helgen har jag varit trött och bara segat med filip. Det har varit så himla skönt att få träffa honom ordentligt!
eftersom vi setts så lite under veckan.

jo just det! Jag har min arvika biljet nu!!!
Och thåström kommer till arvika och det är det mest underbaraste som kan hände på arvika samtidigt som jag är rädd att det kommer vara sämre än 06 och ah usch.. . Äh underbart hel enkelt <3
Miranda and me <3
Jag önskar verkligen att det kunde vara snö ute nu när det endåså är vinter ju,
men det är det ju faktiskt inte. och när det väl snöar här i göteborg, så ligger den ju inte kvar länge alls, vilket är välidigt tråkigt.
Men jag har i varje fall snö här på bloggen hihi :D

Idag var jag hos miranda det var mysigt höhö.
Fjortisar posar ju i speglar, så jag tänkte att ester måste ju också posa på något vis, så jag kom på att det gör de i sina instrument, och här demostrerar jag och miranda hur det kan se ut att posa i en gitarr, YHEA

nu ska jag dricka te, ha det fint

xoxo

Kommentarer
Postat av: danni

fin blogg, eller hur ?

Karin är snäll hon :)

Hon vill att du ska in på hennes blogg som hon har skapat en länk på din sida. gå in där o skriv vad du tycker om hennes blogg.

puss på dig!

<3

2008-12-16 @ 15:52:44
URL: http://dadas.blogg.se/
Postat av: danni

eller nej inte vad du tkr om hennes blogg utan om din nya design som hon har gjort åt dej! är lite snurrig idag. puss

2008-12-16 @ 15:53:55
URL: http://dadas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0