Måndag


Mh, Det är faktiskt väldigt mysigt med snön ute, ävenfast det är så sjukt kallt. Allt blir väldigt mysigt bara,
 
Jag längtar verkligen efter att flytta hemifrån, skaffa mig ett liv påriktig, där jag är oberoende av andras handlingar
och behöver endast ta konsekvenser utav de saker jag själv gör.

Idag hade vi prov i skolan, inte kompis
idag fick vi ett nytt projekt, lite kompis
Idag så är det snö ute. lite kompis
Idag är det super kallt ute, inte kompisUnderbart ljud
Idag var jag med en underbar en, massa kompis

 
http://www.youtube.com/watch?v=YF4-r2MpRMs - en trevlig låt, ni borde lyssna på den! 

 

Nu ska jag nog gå och bada höhö, kom precis hem från Filip.
  Det suger att ha tygskor när det är snö ute! man blir våt om fossingarna !!! 



 
Alla borde köpa en julkalender med choklad, fast två är ju allt bättre än en!

Take care

  xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0