Tisdag

tomtenu kommer vintern nu kommer vinter!
Det känns i hela kroppen, man bli sjuk och allting blir bläää. nästan iaf!
Jag har verkligen sjukt ont i kroppen utan anledning, det är inte alls trevligt.
Det känns som om jag går runt och folk ser mig som någon surkärring
då, och det vill jag ju inte vara! jag vill vara glad!


I skolan isnart juldag fick vi göra dramatik övningar tror jag det hette. Vi fick gå runt i klassrummet och göra massa fåninga övningar för att kunna släppa loss ect ect. Det  var lame men lite skojigt!!
Sen så skulle vi jobba med vårat manus i basgruppen, mer lame! men ganska chill.
Efter lunch fick vi se på tvåorna som hade konsert, vissa var riktigt grymma, andra sämre.
Nu så måste jag äta äcklig maaat och sen ska jag städa lite hiih. jag fyller år snart, det är jobbigt!





xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0