Se lite positivt på vintern!

Det är vinter nu, snart ska det bli sommar! 

Det är verkligen stört kallt ute, och jag behöver köpa riktiga vinterkläder och det är dyrt, inte kompis! -
Men på samma gång som jag verkligen inte klarar av kylan, klen som jag är så är det sjukt
mysigt på något sätt, man uppskattar de där små stunderna som man ofta underskattar, man kan sitta inne
och dricka te och bara prata och njuta av situationen.Vintervintervinter
Man kan kramas och lyssna på musik, sånt gillar jag!
detssutom behöver man inte känna sig tvingad till att gå ut som man gör lite på sommaren
när det är fint väder.
men min slutsats blir iaf att jag föredrar värme!
Men som sagt man får väl se lite positivt på den fina vintern.


Imorgon börjar jag 11.10 tror jag, eller 11.20 nåt sånt! det är sjukt skönt,
Det är verkligen inte kompis att gå upp på morgonen nu längre, har kass tidsuppfattning
vilket leder till att jag inte har någon koll på när jag borde gå och lägga mig!

Nu ska jag dricka te och läsa, känner mig som en kärring, men fett värt

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0