13

Det har slutat regna, jag är lycklig

idag gick jag upp vid tolv, åt frukost, duschade,klädde på mig, sen
sen så åkte jag till skärholmen och träffade Sara, min fina Sara. Vi fikade och pratade en massa, så sjukt skönt.
Det känns inte ens som vi varit ifrån varandra alls.
Efter det så åkte jag in till slussen och mötte mange vid halv 5 eller något.
Vi satt hos honom, drack folköl och hade trevligt. Han kastade en vitlök på mig den pojken...

Nu sitter jag i soffan och är tjock. Kom hem lite över 1, FETT värt.
Det känns om jag lever om någonting för längesedan.
imorgon åker jag hem, jag lämnar mitt liv igen, men denna gången kommer det att bli bra.
jag kommer till Göteborg som en glad michelle utan tårar. Det kommer bli en bra lördag i ett bra Göteborg med en en flera fina människor.

För vi är stockholms pärlor.


http://www.youtube.com/watch?v=ZfYK_UBpQeM&feature=related  <3

Thåström är det bästa svinet jag vet!!


Nu ska jag försöka sova och drömma mig bort i mitt undermedvetna.

 EHH SOMMAR OCH SOLGLASÖGON GE MIG ! då kan jag va¨migsjälv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0