-

Jag hade matteprov i tisdags, till min förvåning fick jag faktiskt G.

Imorgon åker jag antaglien till värmland, alltid lika läskigt att lämna mitt kära trygga hem som jag älskar så.
Filip skulle egentligen följt med, men han blev sjuk. Hoppas du blir bättre!
Jag kan inte riktigt bestämma mig om jag ska åka imorgon eller på fredag.. skolan suger ju så den missar jag gärna!
Hjälp mig bestämma mig ?

Det ska bli roligt att träffa släkt och så, men jag är så sjukt opepp!! Jag vill ligga i en säng, bara ligga där och inte tänka alls bara njuta utav att sängen är mjuk. Dricka massa vatten och äta gröna äpplen tills jag har ont i magen, sen så vill jag somna för att jag är så mätt och har ont i magen.
Men det lär fan aldrig hända. dock skulle det vara gott med ett äpple och sovsällskap.

jag har verkligen försökt att sova men det går inte någonstans, det gör skolan lidande som fan.
det är inte kompis! Vet inte riktigt vad jag ska göra, känner mig as trött nästan hela tiden, kanske kommer
bli massa sjuk.. Det vill jag ju inte.
ska uppträda den 28 med Chile lindo jue.

Äh nu ska jag kolla på repriser av viva la bam, eftersom jag redan sett repriserna utav south park..

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0