Onsdag

Jag hatar västtrafik som fa-an!

Jag skulle ta bussen 17.40 från rymdtorget,
då kom 74 ganska exakt och det stog på
bussen "Angered centrum 74" GÖTT
tänkte jag! så jag hoppade ju på bussen.
bussen svänger till höger, michelle tänkehe
"hm.. så ska den inte åka" Men när jag märkte att
den åkte till komet och sen vände mot angered igen,
GÖTT tänkte jag igen. Men sen åker den jävla bussjäveln
till partille, jippie Michelle blev massa försenad till träningen,
och ledsen i ögat...

Nu äre inte långt kvar tills att jag ska uppträda i gamlestan hihi, Det känns lite roligt faktiskt. Hoppas verkligen att det kommer gå bra för oss ;D

Nu så ska jag göra popcorn, tjock som jag är!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0