Söndag

Det var ett tag sedan jag skrev någonting nu, har inte haft tid!johanne och jag , please please please
nu har vi avslutat vårat soul projekt i skolan med två framträdande, och det är nästan exakt en månad kvar tills julafton! och inte så lång tid tills vi slutar skolan och har lov!  Vi kommer inte ha musik på två
veckor i skolan vilket suger ganska mycket, skolan kommer att vara fett ovärd då,
men å andra sidan så kommer vi bara ha musik i två veckor fram tills vi slutar vilket kanske gör det hela värt!
Denhär terminen har verkligen gått sjukt fort, jag hänger inte riktigt med, dock så gillar jag verkligen läget! <3

I torsdags var jag och Filip på bio! såg saw 5! den var bra, det var roligt att gå på bio. och sen när filmen var slut och vi kom ut så snöade det massor, det var jätte mysigt men jätte kallt också, vilket var mindre kompis. sen åkte vi hem till honom. under resten utav helgen har jag myst hemma hos mig och kollar på film med en väldigt mysig pojke.
det har varit skönt att bara chillat för engångs skull, och med tanke på vädret så är det ju fett värt att vara inne så mycket som möjligt!

BTW ! Jag hade det ganska trevligt i värmland, träffade jocke  och säther bland annat! och pappa!
Dessutom fick jag en gitarr hihihi.

Nu sitter jag och lyssnar på block party och äter choklad.
kom hem ifrån träningen för en liten stund sedan.
borde egentligen plugga men det pallar jag inte, måste skriva ett tal,jag måste läsa,och så måste jag plugga matte, men vem bryr sig?!
Jag hatar fortfarande söndagar med all dötid man borde göra något vettigt utav. fast jag har faktiskt städat..


xoxo


Kommentarer
Postat av: danni

tkt om hennes hår, inte ditt utan den blondas :)

2008-12-16 @ 12:39:11
URL: http://dadas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0