Sunday bloody sunday

Nu har helgen ännu engång tagit slut

I torsdags sov jag och filip hos mig, det var massa mysigt!
Så kollade vi på en as konstig film, men det var grym. Den hette typ clockwork orange, en film från 70-talet, se den!! 
Fredagen var mysig och ganska lång, jag och filip var hos emilio och tog några öl, det var nice.
Då träffade jag även min älskade maia, det var ett tag sedan verkligen!
Det känns sjukt hemskt att jag inte har träffat alla jag velat träffa under sista tiden, men men ska försöka bli bättre på den fronten! 
 Sen i lördags var jag på meeths och kollade på folk, det var trevligt!
Efter det drog jag,jocke och filip och tre vänner till honom på en sjukt seg fest i kortedala, FETT OVÄRT. Dock träffade jag Amanda...
Men vi gick därifrån och åkte till en annan fest som var lite trevligare iaf, men jag hade så himmla ont i huvudet vilket gjorde mig ganska oparty.. Sen sov iaf jag och jocke hos filip, bocke var jätte full, jevlor vad full han var haha!
Det var en bra helg tycker jag nog att!
Med tanke på att jag träffat mig själv igen i flera olika stadier under den senaste månaden sköter jag mig fint tror jag.
Just det! jag och Filip såg klart på oceans eleven också, den var väldigt bra!


Jag funderar på att åka och besöka min farmor och farfar till helgen. Frågan är om det är värt det, men det tror jag.
Good karma ftw!

Jag har fotfarande inte köpt min arvikabiljett villket gör mig sjukt ledsen iögat!

Nu sitter jag och degar framför datorn, ska göra te snart!! Och så måste jag spela gitarr..

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0