Hejdå Stockholm

Nu sitter jag i bilen påväg tillbaka till Göteborg. De här dagarnakänns helt overkligt, fast på sammagång vet jag att samma sak hänt förut. Det känns förjävligt att lämna stockholm oavsett hur mycket jag hatar den där staden så hade jag faktiskt ett hel liv där engång. Jag vet inte riktigt hur jag borde känna, vad som är rätt.
Det kommer nog fortsätta på dehär viset i framtiden med, tills jag blir fri och får hålla tyglarna själv.

Det är faktiskt väldigt fint väder idag, iaf här vi är just nu. Helt klarblå himmel, en ganska vinteraktig himmel.
jag hoppas att vi är hemma till sextiden idag iaf.. oavsett om det blir festande eller inte så vill jag inte komma så sent.

nu ska jag försöka sova såatt tiden går lite fortare (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0