and i´m drunk to

Det känns verkligen som om jag aldrig kommer att komma härifrån, som om jag alrdrig mer kommer få ligga i din säng.
som om mitt liv var uppdelat i kapitel med konstiga tvära slut och nystarter.
Jag vill slippa kommaihåg att jag en gång hade ett liv här, ni får mig att komma ihåg, jag är så rädd för framtiden, men mer rädd för det som varit.

Hem ?

Jag vill ha dina armar runt mig, höra hur du andras i min nacke, känna hur ditt hjärta slår, jag vill ha allting här och nu påsamma gång. jag vill kunna vara så äcklig sentimental utan att få dåligt samvete över det.

Bevisa det för mig miranda <3 Du är stark och jag står vid din sida. majmajmajmajmajmajmajmajmaj !

xoxo 

Kommentarer
Postat av: YouKnowWho

VADÅ BEVISA?! EL COÑO HIJO DE PUTA NO ME CONTESTA, haha. I declare this over. right now. maj maj maj maj maj maj maj maj <3

2008-10-29 @ 20:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0