It can´t rain all the time


En sådan vacker dag med ett så rått väder, jag drunknar i regnet som inte ens når mina tår.
Du såg på mig som om det vore den sista gången du skulle få se mig, du såg på mig som
om jag vore ett barn.
Så många kännslor, så få ord.
Tänk om jag aldrig mer kommer att få se dig.
Vad hade hade jag gjort om jag vetat det?


Denna dagen äter upp mig och dränker sig självt.
jävla väder som bara blöter ner allt, inklusive mitt hår och det är fa-an inte kompis.
På lördag lämnar jag denna konstiga sentimentala kalla stad igen.
Dummadummadummadummadummadumma
Jag längtar tillbaka jätte mycket, men..
jag vill ha festival.
jag saknar Miranda och några till.
jag gillar inte att vara vilse och sårbar.

på lördag, då finns det inget mer.
dumma regn, men det kan inte regna hela tiden.

Det regnar inte i Göteborg ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0