Estupido

Det blev en seg dag idag.. klockan är 18.35 och jag sitter hemma på lovet. Det är fett illa!
Jag träffade alexsandro en stund förut, det var trevligt eftersom det var över två år sedan sist vi s ågs.
Det är hur kallt som helst! Det är bara något enstaka löv som hänger kvar på träden.
det är mycket kallare än i göteborg!

Min moster byggde naglar på mig förut! hon använde uv gele det blev jätte bra. Dock måste jag ta bort dom när skolan börjar, annars kan jag inte spela gitarr.. det är lite tråkigt!


Jag längtar hem som fa-an!! vi ska hem på lördag till sex tiden senast. jag längtar massor!

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite, ska fortsätta på liftarens guide till galaxen! fast andra boken då. är sjukt arg och irriterad på min mamma, och mitt sällskap här över huvudtaget!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0