Hejdå Göteborg

Nu är det äntligen lov. Sjukt skönt att slippa skolan ett tag.
Det som gör mig en aning ledsen i ögat är att jag ska tillbringa mitt lov i sthlm vilket innebär att jag inte kommer hinna träffa alla människor jag hade velat taigen borttappad tid med.
Jag var hos filip igår och sa "hejdå", det var mysigt iaf, han är mysig! jag kommer sakna dig.





Nu sitter jag i bilen med min mamma, hennes pojkvän och min lillesyster och lyssnar på Amy Winehouse. 
Det är verkligen en ren plåga att sitta i en bil med min lillesyster. jag borde få betalt för att följa med..
Jag är osminkad och ser hemsk ut, allmänt skabb bara !
Inte kompis
 
Nu är vi i ulricehamn iallafall. det är alltså en bit kvar till kära vårbygård.
Det är faktiskt ganska fint väder ute, det gör bilturen lite bättre

Det är läskigt att åka till sthlm efter så lång tid, men det ska bli sjukt underbart att få träffa folk <3








Jag och min inte så snälla syster...






Kommentarer
Postat av: miranda

vadå va huh hur länge har du tänkt va borta egentligen? <3

2008-10-28 @ 20:07:28
Postat av: din kusin.

din lilla puta weona.

du hade fifan data i bilen, gnäll inte .

beso

2008-11-13 @ 00:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0