Måndag, kära måndag

Nu vare måndag igen,usch! inte nog med att det är måndag,det regnar som fa-an.

I fredags och torsdag tog jag det ganska lugnt, värt <3
I lördags så var jag och festade med miranda jocke och lite till folk, det var mindre värt.
Det var trevligt och sånt, men ingen direkt fest, av någon dum anledning var jag fett nere
och snackade deeptalk med pille (Y)
Efter "festen" träffade jag Amanda på centralen i typ 5 minuter, sen snackade
jag med Lovisa och bruden som spydde i emilios dusch hahaha.
Konstig helg, konstig Michelle.            


                                                                                                                                                                                                

Som de flesta borde känna till så kommer Depeche mode till arvikafestivalen 2009! Biljetterna har släppts redan, jag känner verkligen att jag måste måste måste ha en massa snart <33 !

jag vill ha sommar och fint väder, brunaben, en pojke som pussar på mig ibland och festival, yes.. 

come and visit me in my new forest.


Nu ska jag lyssna på NIN och dricka te. xoxo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0