"Rubrik"

Dagarna går, jag förstår inte riktigt alla samanhang längre, för de verkar inte finnas.

 
Imorgon ska jag träffa jessica efter eller innan min träning, det ska bli skönt ! det var så längesedan vi sågs påriktigt.
på torsdag har vi idrotts dag i skolan, eller man kan väl inte kalla det för idrotts dag,  vi ska ut och gå i skogen typ, (Y) sen så är vi lediga på fredagen:D på fredag missar jag håkan  :/ men jag ska uppträda istället med chile lindo :)
Och sen så blir det party hoppas jag på :D
Det blir en riktigt nice och lång helg nu för vi är lediga på måndag också :) och tisdag ska vi spela bränboll ( vår skola måste tycka att vi är oerhört tjocka ! ) anyway ^^

Nu ska jag sova tror jag. ha det fint  ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0