Söndag and rocketpeople

Hellou!
Nu så känner jag mig lite halv dålig för att jag är så oaktiv på bloggen under helgerna!
Men jag ska försöka bättra mig!

Igår så kollade jag som sagt på Filips spelning, grymt bra! Helt sjukt grymma var dom!
Det kommer nog snart upp videos på deras myspace från spelningen! det får ni ta och kolla in!
www.myspace.com/rocketpeopleband

Efter spelningen så drog vi hem till filip på krök, men det blev la lite många och lite mer party party.
Men riktigt nice vare!


Här kommer lite bilder, min kamera är inte alls bra för sånthär... Men jag försökte redigera bilderna lite men det blev jävligt underligt och galet, men jag chillar påt !  (skyller på kameran bara haha)


















xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0