Äntligen "helg" !

Nu har jag haft min sista lektion i för denhär veckan, as skönt verkligen! så man kan ju säga att min helg börjar nu!
Lite trist bara att de flesta andra går i skolan när jag är ledig :/
Hoppas iaf på att få jobba några timmar på fredag !

Snart ska jag åka till träningen, vet inte om det är så smart utav mig att dansa riktigt än, men det löser sig!
glöm inte av att höra av er ifall ni är lite intresserade utav att dansa under hammarkullekarnevalen iår, då är det bara att höra av er till mig, posta en komentar med eran mail eller telefonnummer så hör jag av mig så kan ni iaf komma och kika och se om det verkar något roligt! Här är lite bilder från våra uppträdande på karnevalen förra året!
 


 





kanske lägger ut lite fler bilder snart  xoxo


Kommentarer
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««

sv; tack för din kommentar, känns lite bättre att fler vågar erkänna det.

jag märker inte att du har det heller, som du sa; kanske är för jag också har det? jag vet inte. men det är mest på vissa ord och om jag ska skriva en lång text sitter och jag och läser igen om den fem sex och ibland tio gånger innan jag kan publicera den.

Kramar!

2009-02-18 @ 20:47:53
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Zandra

Snygg header! :D

2009-02-18 @ 20:57:42
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0