Färdig!

Åh äntligen är det lov, igår så hade vi våran beatles konsert och gissa om det  var skönt att få det överstökat!?
det var det verkligen iaf! Äntligen färdiga !!
Det gick ganska så bra, genrepet var lite värre för alla tror jag. men på the konserten så tyckte jag att de flesta var duktiga överlag, undantag finns ju alltid haha ...
mamma och pappa kom och tittade vilket jag blev väldigt glad över!
efter konserten så åkte jag jocke filip och oskar till stan och fikade lite.
Idag så började jag 13.10 ,, yhea då hade vi utvärdering och fick reda på vårat nästa projekt!  KISS ..
jag ska spela trummor på en låt hiiihihi.

Och det bästa av allt är att det är lov nästa vecka ♥

det sämsta är att jag fortfarande är sjuk..

Låtar på kommande projekt:
Shout it out loud
Detroit rock city
Ballroom Blitz - The sweet


Ikväll så ska jag förhoppningsvis träffa filip, och få ta det lugnt och bara åhh.
Trevlig helg hihi
Lite bilder:

Jag och Isak ( till vänster jet.. )

Filip och jockes grupp




Jag och Isak "mellan snack"


mitten:Andreas. till höger: Nadja Till vänster:jag yeha -.-




ra

Kommentarer
Postat av: danni

Sjunger du ? ;) haha ..

du har blivit utmanad i min blogg :P

2009-02-06 @ 12:50:48
URL: http://dadas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0