Fredag den 13!

Idag så är det fredag den 13! buuhu.. tyckte att det var jätte läskigt när jag var yngre haha.
Men det finns ju så många olika teorier till varför just detta är en sån otursdag, och många av dom
kommer ju från olika religoner.. så då vet man ju inte riktigt vad man kan lita på!

Idag så åkte Filip till Danmark... inte alls kul. Det värsta är ju att jag bara kommer sakna honom mycket mer för att jag absolt inte kan vara med honom..kanske redan tjatat om dethär men men det är inte kul..
Hoppas verkligen på att tiden kommer gå fort!!

Idag så ska jag äta lunch med en viss Niklas och Lawne, så måste jag ta med syrran också ..hoppas på att hon uppför sig haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0