Frisk luft!

Äntligen har jag tagit det stora steget och varit utanför lägenheten! ;D
var på träningen, fast jag satt bara och kollade när dom andra dansade och tittade på en jätte gammal inspelning utav en dans som vi kanske ska dansa under karnevalen. 
Det händer massa saker under året med dansen nu, vi ska ha massor utav uppträdande, det kommer att bli jätte roligt verkligen.
Men fortfarande om någon är intresserad utav att dansa så hör av er! Då kan ni iaf komma och titta och känna på det lite, Vi behöver verkligen fler killar i gruppen!

Stackars älsklingen som är hemma och är sjuk, hoppas att han mår bättre imorgon så vi hinner ses innan han beger sig av till danmark!

Jag fick skjuts hem från träningen idag och när jag kom hem så hade mamma och nicole gjort våfflor!
och så stod mamma och bakade bröd, så jag har ätit en hel del måste jag medge!
Men jag finner det okej med tanke på att jag inte åt alls typ ibörjan när jag blev sjuk!
Idag så mår jag lite bättre, har börjat med antibiotika också.

Det var iaf skönt att få komma ut lite ävenfast det var dåligt väder.

xoxo


så jävla grym bild från nyår hemma hos nyllet.    pic:Jocke Jag Filip ♥



Kommentarer
Postat av: danni

Hello kusin!

Bra att du mår bättre.

Du jag tänkte på en sak ...

Om folk prenumererar på dig så prenumererar du på dom, visst kan du väl göra så? för att få lite mer läsare. det är via bloglovin.com ..

pusss <3333 svara i min blogg om det är okej .

2009-02-11 @ 23:49:06
URL: http://dadas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0