Godnatt ?

Det börjar bli sent nu, men det går ju inte ens att försöka sova när man har grannar som jag har, dom håller ju aldrig käften! man hör dom hela tiden, och jag kan inte förstå vad en barnfamilj gör uppe på nätterna.
Det värsta är att det är två eller tre utav mina grannar som väsnas i stortsett konstant! Det är helt galet.
En kväll så hörde jag hur två ungar sprang runt och lekte runt halv 1 tiden, det är ju inte nyttigt för barnen!
åh jag borde egentligen gå och säga till dom , men då måste mna klä på sig och sånt och det är väldigt jobbigt faktiskt!
Nog att grannarna väsnas en hel del, men det är sååå lyhört här, man hör verkligen igenom väggarna!
Om man sitter i vardagsrummet så hör man när jag vrider på mig i sängen och det kan ju faktiskt ställa till det lite ibland haha, nej men kul äre inte.. och när jag ändå så är igång så kan jag ju fatiskt nämna att man tillochmed hör när grannarna KISSAR! förstår ni det eller, nää det är ju inte klokt.. jag har ett ord för det här..

inte kompis

Tja det värsta är att när man inte kan sova så är man väldigt trött i skolan, och sen så får man så mycket tid att ligga och fundera över massa saker och då så kan man komma att fundera över att man måste sova och då kan man ju inte sova ännu mer...

jo men tur är det väl att man kan lyssna på musik och skriva oviktiga saker på sin blogg,

Nu så ska jag väl försöka stänga ner internet, det borde vara en bra början iaf, hoppas att mina dumma grannar kan följa mitt exempel och dämpa sig lite med.

 

Jag har tur som kan ta del av älskade värmland här i göteborg med iag hihi, arvika <3


Godnatt  


Kommentarer
Postat av: Bäza

Jobbigt o höra sina grannar så väl, o varje dag..

Hör ju mina här oxå rätt väl ibland.. O hundarna under kan ju bli galen på vissa kvällar.. Menmen så äre väl o bo i lägenhet oxå i guess :P

2009-02-17 @ 14:23:19
URL: http://buzaan.blogspot.com/
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««

fin header :)





PS; Du har inte lust att ställa en fråga till mig i frågestunden så jag inte blir helt utan frågor? :)

2009-02-17 @ 16:18:03
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Aylin

Snygg design :)

2009-02-18 @ 13:15:40
URL: http://givemesomething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0