Måndag

Igår kom filip hem! äntligen.

Ja nu så var lovet slut, sorgligt om jag får yttra mig om det, men men.
Vi har ingen musik nu på två veckor för att det är massa nior som ska ha antagningsprov och sånt, det är ju lite segt..
Men istället så ska vi göra våran egna myspace sida och sån shit.. det efunkar väl men är lite segt, men det som är mest
segt är att man måste lägga upp en låt man gjort på sidan för att få G, hahah så fail...

Åh har precis laddat ner en skiva med the cure, en med the prodigy och så wolfmothers första skiva, AWESOME .. .

Kommentarer
Postat av: Marcelo

:) det glädjer mig att du hittat en snäll kille :D vi får träffas någon dag och jag menar det! ^^

2009-02-17 @ 08:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0