Måndag

Nu är det lov och jag är sjuk ..

I lördags och i söndags satt jag på akuten massa för att få en äcklig svulle köttel bortagen, det gjorde så ont så ont,
fick lokal bedövning sedan bara skar dom upp den.. typ i ljumsken fast längre ner..  buhuuu säger jag bara. det var inte trevligt. usch nä det vill jag inte ens skriva mer om!
i söndags var iaf Filip med på akuten , och fy fan vad skönt det var att ha honom där.

Nu så sitter jag hemma, har varit barnvakt hela dan, jag och min syster har sysselsatt oss med att pärla pärlplattor hihihi
jätte fina blev dom! ( typ )

Imorgon ska jag till baka till sjukhuset och kanske sövas ner, hoppas på att jag slipper det. och att allt gått över så jag kan gå och sitta och ligga normalt.

På fredag åker filip till danmark..





Mina pärlplattor










Min systers






xoxo

Kommentarer
Postat av: danni

Vill osså ha, skicka en till mig på posten. Be nicole göra en åt mig! :)

Pysssssssssss

2009-02-09 @ 19:55:34
URL: http://dadas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0