öhh rubrik

Idag var det den finaste morgonen på mycket länge måste jag säga, solen har tittat fram och det har varit mysigt väder i det vackra Göteborg, längtar bara ännu mer till sommaren nu!
Satt i vasa och väntade på bussen med Filip imorse(förmiddags) och drack chailatte och myste i solen, stört bra var det!

Idag så har vi haft idrottsdag och jag har varit och badat med Jocke isak och filip på åby badet tror jag att det hette, det var helt okej.

igår så kom min tremänning från värmland och hälsade på mig en snabbis, han och två brudar hade åkt ner till götet i en bil för att dom skulle lämna någon annan brud. Det var iaf trevligt att få träffa honom ;D

mhhm parken <3

familjen kommer till emmaboda.. då måste dom ju komma till arvika!!!

nu ska jag fortsätta fixa med min dumma myspace!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0