Fredag

Idag så är det fredag! alltid lika skönt o veta!

sov hos filip från igår tills idag, när vi hade vaknat och duschat och sånt så åkte vi in till stan och köpte chailatte och chillade lite, sen skulle han hem och fira sin mor lite, och jag hem och vara barnvakt!
Så nu sitter jag här, nicole (min lillasyster) är hos en kompis så det är ju skönt iaf haha!
tänkt åka och träffa Filip sen senare ikväll.

Jag hade tänk söka jobb som funktionär på festivalen metaltown här i göteborg, men otu för mig, man var tvungen att vara 18, inge kul alls tycker jag..

Man måste ju nästan lyssna på the cures låt "friday i´m in love" hihihihohoho .. kul!

Kommentarer
Postat av: Danni

Haaaaaaaaaaha, är du inte 18 kussen? ;);) skoja ... <333

2009-02-27 @ 22:37:32
URL: http://dadas.blogg.se/
Postat av: miranda

ÅH. friday I'm in love. jag ska fan lyssna på den nu jag med. haha, btw, ska du med till sthlm på påsklovet, snälla snälla snälla?

beso

2009-02-28 @ 00:40:19
URL: http://dontpassmeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0