söndagarna blir sämre och sämre

nu är det söndag igen!! 

igår så jobbade jag från klockan halv sju till midnatt, det var sjukt jobbigt men lite kul med. ( dock ingen lön eftersom det var första gången jag jobbade för dom ) 
Jag skulle egentligen vara med och sköta ljus och ljud, men eftersom jag bara skulle göra detta under föreställningarna (det vara bara två sådanna, och jag skulle vara med på en bara) så hjälpte jag till i garderoben och lite sånt,
Jo just det, det var en stor privat fest med ett visst tema (as ballt! kolla www.tipthevelvet.tk) det var ca 360 pers tror jag, alal uppklädda och snygga, väldigt bra jobb utfört utav arrangörerna.
Festen ägde rum i en lokal i vasa, så sjukt fint var det, kristallkronor och sånt sexigt. yhe yhe hoppas att jag får jobba med sånthär i framtiden med.dock så får jag ju inte hantera någon alkohol eller pengar eftersom jag är under 18 och det suger.. jag hatar att inte kunna få jobb i barer och sånt bara för att jag är liten..Men jag tar fasn vilket jobb somhelst nu!!

efter jag hade jobbat klart på festen så åkte jag hem till filip som hade krök med sin grabbpolare (Y). Allihoppa var jätte fulla förutom jag, det var det enda som inte var kompis. Men verkligen så skönt att få träffa filip.

Idag så hade jag träning! dock så tränade vi inte just idag för alla kunde inte komma.. Men vi söker iaf nya dansare nu både killar och tjejer! så är ni själva intresserade eller vet ni någon som är så kan nu ju på något vänster höra av er till mig.

På onsdag har jag konsert.. hoppas verkligen att det kommer gå bra, annars blir jag så ledsen i ögat..

jag har inte gjort så mycket mer under helgen än att ha varit med filip, och lördagen jobbet då..

Nu sitter jag och lyssnar på josé gonzales, och nu ska jag dricka upp mitt te.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0