" rubrik "


Nu sitter jag och försöker fixa med min myspace, det är verkligen jobbigt!
Håller på att ladda ner photoshop så jag kan göra en header till den också, för som alla vet är det ju karin som gjort denna fina headern!

Det var kul på träningenförut, vi ska uppträda i mars på medborgarhuset i gamlstan, det kommer bli sjukt kul!
Dessutom har det börjat höra av sig lite fler dansare, och fler killar, fler killar behöver vi verkligen !

Åh, imorse innan jag gick till skolan så satt jag och kollade in vilka band som skulle komma till lite olika festivaler,
och det kommer massa bra band till peaceandlove, hoppas verkligen att jag kan jobba ihop massa pengar så att jag kan åka på fler festivaler än arvika!

Till arvika kommer:
Thåsröm
Depeche mode
Alice in videoland
DAF
Detektivbyrån
Style of eye
Bob hund
Parken

ja och ännu fler men dessa är jag intresserad av än sålänge :)
kanske ska se engel bara för att hahaha ..


MEN NÄR FÅR VI VETA ATT FAMILJEN KOMMER ? O_o

Kommentarer
Postat av: Danni.

jag ger mig inte ens in på myspace, för tycker det verkar krångligt! hahah.

2009-02-19 @ 12:31:52
URL: http://dadas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0