Försöka duger ?

sitter och försöker plugga lite ljudteknik.. väldigt tråkigt.
Som tur är har jag iaf turbonegro som tröstar mig!
Dom är ju verkligen nice, hoppas på att dom kommer till arvika så jag får se dom igen !! hihi

har inte kommit så långt med min myspace sida,det gick segt som fa-an och så var det riktigt tråkigt!
Bad karma tror jag ... Måste vara duktig så att jag år good karma igen!

aja provet imorgon får gå som det går för jag är alldeles för trött i huvudet för att plugga, det är så mycket saker som jag måste hinna med att göra, men jag orkar inte och det är inte alls jätte bra..

Ska väl borsta tvätta tänderna och borsta händerna nu antar jag!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0