bloggish

jag har precis laddat ner Veronica maggios nya album och sitter 
 nu och lyssnar igenom det. Jag har inte lyssnat tillräckligt mycket
på det för att kunna säga om det verkligen är bra, men det är jävligt
behagligt att lyssna på tycker jag, gillar hennes röst fast i lagom
mängd såklart! precis som det är med det mesta!

Äntligen så har jag lite lugn och ro, har precis lagt min lillasyster, dock kom hon i säng lite försent, men men..
Filip och jocke var här hos mig en stund förut, vi kollade på poppulär musik från vittula (lite osäker på stavningen)
mamma jobbar tydligen lite längre idag än vanligt.

Just för tillfället är jag så trött på skolan och nästan musiken också..
Mest för att det inte har gått så himla bra i min ensemblegrupp, blir så trött på folk som inte tar sitt ansvar när det inte bara drabbar dom själva, utan även deras andragrupp medlemar, klasskamrater, vänner?  tja jag är väl inte alltid så jävla duktig, men nog fan försöker jag lite mer.

Arvika närmar sig mer och mer för vardag som går, underbart.
nu har det även släppt lite fler band, bland annat bob hund! kolla inte hemsidan vettja.  www.arvikafestivalen.se

Imorgon ska jag fika med lawne och en snubbe niklas och någon mer kanske, nae men jag ska vara lärling på en fest på lördag, verkar vara en stor en. Hoppas att det går bra så att jag kanske kan börja jobba där såfort som möjligt, skulle vara stöööört gött med ett jobb, eller flera!! är
i sjukt behöv utav ett jobb.. pengar..

nu ska jag ta ett bad och försöka bli av med min huvudvärk.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0