SEGT

Nu är det söndag igen, det är lika förjävligt varje vecka när man kommer till den älskade söndagen.

I torsdags sov jag hos filip, vi tittade på film och myste och sånt, sen i fredags så drog jag jocke och filip på en fest i backaplan hos en snubbe felix, det var både trevligt och mindre trevligt, Mycket segt folk som inte hade något vett i huvudet där, men men det var lite kul. och på lördagen tog vi det ganska lugnt tills ganska sent på kvällen då jag och filip tog en promenad till hans vän vg, det var trevligt, tror vi kom hem ganska sent, det var det ända som var lame, fast vi var hemma tidigt om man jämför med i fredags då jag och filip var hemma sex, på morgonen, fy fan vad inte kompis men men.

jag kom precis hem för en stund sedan, vilket inte alls var trevligt för att jag egentligen skulle haft träning, men precis när bussen kommer till filips hållplats och jag går på, så ringer camilla och säger att det inte blir någon träning, segt som fan, men men jag borde använda min tid till att plugga matte.. Men nae..

Ja ja nu skall jag äta lite,

xoxo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0