2009

Gott nytt år på er!

Nu var det jätte längesedan jag skrev något, har inte riktigt haft tid.

Mycket har hänt sedan senast!
under lovet har jag varit på besök i värmland hos mina släktingar, med mig hade jag filip, som jag föresten varit tilssammands med i två ½  månader nu. jag åkte till filip på julafton efter att jag spenderat hela dagen med att vara hundvakt till hugo ( lawnes vovve ) det var verkligen PAIN. Men iaf så sov jag hos filip, och så begav vi oss relativt tidigt dagen efter till kallare trakter!
Det var mysigt att vara i värmland! vi tog det lugnt, jag fick träffa pappa´s nya flickvän som var ganska trevlig dessutom!
åt massa mat och onyttigt och hade det ganska lugnt och skönt.

Nu är det januari och jag längtar så till våren, jag vill ju helst ha sommar, men våren, jag nästan längtar till att ögonen rinner så fort jag sätter mig i gräset ! nae  men nästan iaf..

förhoppningsvis så skaffar jag mig snart ett jobb och fortsätter tiden att gå såhär fort som den gör nu, så är förhoppningsvis våren snart här.



jag ska försöka skriva lite oftare nu!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0