Barnvakt!

Nu har jag precis kommit hem från skolan, är ännu mer slut nu än förut haha.
Sitter och lyssnar på Kristian Anttila och passar min syster medans mamma jobbar, jätte kul!... inte alls men ja!

Det är redan jätte mörkt ute, helt stört. Känns som om hösten kommer en gång till, det vill man ju inte!

Nu har jag en massa skolarbete att göra, så himla jobbigt, Vet inte riktigt vart jag ska börja.
Men engelskan ska vara inlämnad först så det känns ju ganska rätt att börja med!

xoxo

Lite bilder från lördagen ( dock så är min kamera inte super bra direkt, men men.. jag i turkås!)






Kommentarer
Postat av: Angelica

ja det är han :D jag vet! ska bli skitkul och se honom live :D

kram

2009-03-09 @ 18:47:30
URL: http://angelicabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0