Dags att sluta lata sig ?


Nu så har jag suttit och övervägt om jag ska börja springa en tur varje morgon eller inte.
Grejen är det att jag ska börja springa, men jag är lat och väntar på att det ska bli varmt ute.. säger jag iaf, men nu så är det ju inte jätte kallt ute, och oftast soligt (peppa peppa ta i trä) , så det är nog påtiden att börja nu!
Måste bara hitta peppen hah!
Det var så längesedan jag tränade nu så det är ju inte klokt ^^ men snart så!
Eller imorgon då fan ska jag springa!

Men då är det den stora frågan kvar, ska jag börja äta nyttigt och sånt också ? 
Tvek på att jag kan hålla mig borta från popcorn och choklad haha så jag bangar det!

Man blir glad av mat!



xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0