Fredag

Idag så har det faktiskt inte varit lika rått ute, men fortfarande grått och tråkigt och sånt!

Män som hatar kvinnor var verkligen en jätte bra film! jag brukar inte tycka om svenska filmer för att dom sällan lever upp till mina förväntningar, men den här filmen måste ni ju bara se!
Dessutom hade jag mycket trevligt sällskap hihi.

Idag så märkte jag att jag tydligen råkat tacka ja till någon bok, och därmed har jag börjat prenumenera på pocketklubben! Det var ju inte riktigt vad jag hade förväntat mig och sånt men men..
Det hade ju varit väldigt praktiskt eftersom jag tycker om att läsa, men jag vet ju inte riktigt om jag kommer att ha pengarna till det varje månad, är ju inte alls så fint om jag drar på mig massa skulder bara sådär hahah!
Nah så det måste jag säga upp med detsamma!




Kommentarer
Postat av: Angelica

ja det suger lite lagom, haha precis ;)

åh måste se den!

hoppas du får en fin kväll,

puss

2009-03-06 @ 18:40:46
URL: http://angelicabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0