hundvakt!

Nu har jag slutat vara barnvakt, men nu är jag hundvakt åt hugo, han är desutom värre än ett barn ^^
Simba behöver lugn och ro där hemma hos lawne, för min bebis fick komma hem från sjukhuset idag! så himla bra verkligen, vet inte vad jag hade tagit mig till om vi hade varit tvungna att ta bort honom..

Nu sitter jag och skriver en engelska uppgift, det går halvdant, har inte riktigt lust eller ork..minst har jag ork.
Innan imorgon så måste jag lära mig shout it out loud på bas också!





Såhär snygga är vi ..   O.o

Kommentarer
Postat av: Angelica

ja det är vekligen skönt :)



nåw vilken söt hund!

allt bra med dig då? :)

puss

2009-03-10 @ 10:02:41
URL: http://angelicabe.blogg.se/
Postat av: Linda

Ah läcker blogg,nu har min blogg blivit ännu sötare sen sist du spanade in den,för nu har jag ny design;)

2009-03-10 @ 12:20:14
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0