Måndag

usch, jag jobbade i lördags från 11 till sex ungefär, sedan så hade jag min dansuppvisning, som gick bra, det var trevligt, och efter detta var jag helt slut, då skulle vi åka och köpa öl, sen skulle vi ut till saltholmen och massa massa.. Ja iaf så var det ju en mysig kväll, ävenfast jag nästan var död!
Det värsta var att jag skulle upp 8 nästa morgon, för att åka till jobbet, det var inte kul, och självklart så krånglade bussarna och bläää..
Det som suger är att jag inte har pengar även fast jag jobbat.. 5600 kr ligger ju i "säkert" förvar ingenstans iaf..

Jag lägger ut någon bild sen senare när jag orkar hämta kameran.

Min vovve har blivit jätte sjuk, hans prostata är jätte stor och den blir inte mindre.. eftersom vi inte kunnat försäkra honom så kommer operationen kosta minst 30000 ifall, så jag hoppas verkligen att han blir bättre, han har tur som har lawne som tar hand om honom.

Idag så börjar jag efter lunch vilket är snart.. Jag är fortfarande lika slut, har inte alls fått den lilla sömn jag behöver så blir inte halsen frisk..




Kommentarer
Postat av: Angelica

oh yeah ;D

allt bra med dig då? :)

kram

2009-03-09 @ 18:33:26
URL: http://angelicabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0