Måndag

och en ny vecka!
Idag hade vi prov i musikteori, och det som sög mest var att jag hann inte göra klart det vilket känns jävligt dumt, men tanke på att jag kunde skiten som jag inte hann med, jag blir en aning förbannad om jag inte får G ändå!

Igår så tittade jag igenom blondinbellas blogg, men dock så fann jag ju fan inget intressant, alltså jag hade förväntat mig något mer utav en sådan stor bloggerska, sen att jag varit retard och lite sen att kolla in hennes blogg är en annan femma! Men jag hittar massa utav andra bloggar som jag tycker är roliga att läsa och som jag följer! Om ni följer mig så förljer jag er som sagt för den delen, så låt mig få veta om ni följer min med bloglovin!

Tillbaka till blondinbella då, jag påstår inte att det jag bloggar om är mer intressant än det hon bloggar om, men jag gör det för att det är jävligt kul, vilket hon kanske också gör, men vad är det som folk fastna för då? Vad gört hon som är så bra? Jag har läst sjukt många andta bloggar som är mycket trevligare att läsa,folk som skriver saker som faktiskt spelar någon roll, unga som inspirerar.. Men vad håller denna bruden på med?
sak samma, kommer såkerligen återkomma till liknande ämnen när jag känner för det haha
Jävligt mycket cred till alla er som bloggar och inspirerar och delar med er av lite vettigare grejer också där ute!

Har precis kollat klart på en sesong utav scrubs! massa kul, vill ladda ner lipstick djungle eller vad den där serien hette som gick/går på tv´n och som har stört mycket reklaminslag haha

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0