Söndag

Nu har hela helgen flygit förbi, och det känns som om torsdag var igår.
Hemskt vad tiden kan gå fort..

I fredags så jobbade jag sen mötte jag upp Filip på centralen, vi åkte direkt hem.
I lördags hade vi tänkt att gå på bio men vi tar det till veckan istället, så vi chillade hos filip och tittade på Gremlings hihih
den filmen är ju grym på riktigt alltså!
Idag så har jag varit på träningen och inte mycket mer, så skönt att solen tittade fram idag!

Har precis laddat ner Thåströms nya album "kärlek är för dom" jag vet inte riktigt vad jag tycker om det, alltså det är ju thåström, thåström är thåström, han kommer hit till Göteborg, till mitt göteborg. känns som om han tar med sig hela sthlm hit, inte okej.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0