Samanfattning

Hellou, bara så att ni vet var det filip som skrev det senaste inlägget.. Välidigt kreativt höhö

Nu äre södag och jag kom hem från träningen för en stund sedan!
Har haft en bra helg verkligen!
I Torsdag så var skoldagen húr hemsk som helst, men efter skolan åkte jag och filip till stan, så åt vi mat på en krog, sen så såg vi Watchmen på bio, den var jätte bra, riktigt grym film. Efter det så åkte vi hem till mig.
På fredagen så var jag i skolan en snabbis och färgade min bikini silver, sen så jobbade jag och på kvällen träffade jag filip så hängde vi på niklas på aw, trevligt trevligt!
På lördagen så tog jag och filip med min lillasyster till lekochbus landet, det var hennes present! och sen så chillade vi hos honom!
 Nu har ni lite koll på vad ajg gjort, förlåt för att jag är så dålig på att skriva underhelgerna! ^^


Bilder från torsdagen!


Snygging inne på myrorna!
(stöört tjocka glas i den bågarna alltså! haha)






xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0