Tisdag

Jag har sovit ungefär nästan ingening under natten, Hugo gillade inte riktigt att man hör våra grannar då och då, så han har hoppat upp och ner i sängen och morrat och skällt och haft sig under natten, inte jätte kul direkt, men vad gör jag inte för min bebis simba, som mår bättre nu och slipper operation!

Eftrer skolan, ah eller efter bamba så åkte vi till hammarkullen och käkade pizza på marias,
Sen åkte jag till Filip en stund och efter det så hängde jag med jag med Filip till studion!
Johannes spelade in sång och så mixade dom lite!
Det var chill !!

Jag har iaf gjort klart min engelska grej idag, vet inte riktigt om jag är nöjd.. Nej det är jag inte .
Men jag har ju iaf gjort den!
Nu är det romananalysen kvar!!

Har laddat ner massa musik nu hihihi
The kooks mhmm m värsta längesedan jag lyssnade på dom!


Kolla: www.myspace.com/rocketpeopleband







xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0