Söndag

Kom precis hem från dansträningen.
Filip följde med mig medans nicole hadet träning (tog med min syster till träningen) så delade vi på en pizza på marias!
as värt !

Det var sjukt trevligt igår, först så käkade vi tacos, sen så chillade vi mest, blev lite gitarrspelande och sånt mys!
värd kväll, hoppas verklgien att jocke tycker det med!
Jag mådde faktiskt jätte bra när jag vaknade, ingen huvudvärk eller något för engångs skull.
Jag och filip hade varit så duktiga att vi hade plockat iordning i köket innan vi gick och la oss, borstade tillochmed tänderna! den dö! haha.
Nej men det var väldigt skönt iaf.

på onsdag så äre konsert! usch vad det inte kommer gå bra haha.

Här kommer lite bilder från igår!


 
Mhm mat, här är födelsedagsbarnet!


jag tidigt på kvällen!

Party party



Får la avsluta med denna bild!




xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0