jippie

Idag har jag varit duktig, eller nej inte alls faktiskt! nationella i matte gick inte så bra alls men då ver jag att jag är migsjälv fortfarande!

Min skoldag har idag varit uppochner, jag har varit så arg att tårarna nästan sprutat och så sårad att jag velat slåsönder allt i min omgivning, jag tappar koncentrationen och vill inge mer. allt är bara skevt!

Nu ligger jag i min säng med en hungrig mage och ett ont huvud, ser fram emot ensamblen imorgon lite iaf. Ledig på fredag. livet leker..

BTW så har jag nu en mobiltelefon igen! dock utan pengar...

xoxo




Fin pippi

Kommentarer
Postat av: Bäza

Sör pippi :) Hoppas allt e bra med dej o sådär iaf.. kram

2009-05-14 @ 09:03:11
URL: http://buzaan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0