Måndag

Nu så har jag varit sådär dålig igen när det gäller att uppdatera!
Men men!

IDag så hade vi idrott i skolan, och gissa vilket lag som vann ? mitt sara och marres ju :D
fan vad grymma vi var! Och sebbe också! Innebandy ftw!

Sara berättade idag om en blogg som heter partille gossip helt galet äckligt!
Det är två brudar som gör videoinlägg och man skäms ju för att vara tjej när man ser dom!
Helt galet. Värt att kolla på bara för att det är så hemskt!

På fredag har vi sista delan utav nationella i engelskan! det muntliga.. känns sådär, är hemskt när folk ska höra ju!

Men nu ska jag titta på tv och slappa lite, det behöver jag!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sara Michelsson

innebandy is the shit !

2009-05-12 @ 20:04:05
URL: http://saramichelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0